Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky sú v súlade s platnými právnymi predpismi v SR.

Spôsob objednávania
Tovar z nášho katalógu môžete objednávať on-line prostredníctvom našej webovej stránky cez nákupný košík, prípadne e-mailom na adrese arkonashop@gmail.com.

Ak objednávate e-mailom, nezabudnite uviesť presný názov výrobku a Vaše kontaktné údaje – meno a priezvisko, telefónne číslo, presná adresa – ulica, číslo, PSČ, mesto, prípadne aj fakturačná adresa (ak sa líši od dodacej). Bez uvedenia týchto údajov Vašu objednávku nemôžeme spracovať.

Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.arkona.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu ich osobných údajov. Údaje slúžia výhradne k úspešnému vybaveniu objednávok a neposkytujú sa tretím osobám či inštitúciám, a nie sú ani inak komerčne využívané. Tieto informácie sa riadia zákonom č. 428/2002, 90/2005 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Spôsob platby
Za tovar objednaný v našom obchode je možné zaplatiť troma spôsobmi:
1. poštová dobierka (platba pri prevzatí tovaru od doručovateľa) – možné len pri objednávkach v rámci SR!
2. bankový prevod (platba na účet, pred zaslaním tovaru)
3. platba kartou (v chránenom prostredí zadáte údaje o karte /číslo karty, CV kód, expiráciu/ a potvrdíte sumu v EUR)

Doba dodania
Objednávky sa snažíme spracovať a následne odoslať v čo najkratšom možnom čase; závisí od toho, či je objednaný tovar momentálne skladom, alebo je potrebné ho objednať či vyrobiť, maximálne však do 30 dní.
Doba dodania závisí aj od času, kedy je suma za tovar pripísaná na náš účet (pri platbe bankovým prevodom).

Informácie o prijatí platby ako aj o presnom dátume odoslania zásielky dostanete emailom.

Nezaručujeme však, že objednaný tovar Vám budeme môcť dodať vždy: nebude to vôbec možné v prípade neočakávaných zmien či obmedzení zo strany dodávateľa, alebo ak sa exkluzívny tovar (vyrobený v stanovenom množstve bez možnosti dodatočnej výroby) predá skôr a dodávateľ nám túto skutočnosť okamžite neoznámi.

Spôsob dodania tovaru
Tovar posielame 1.triedou prostredníctvom Slovenskej pošty formou listu/balíka alebo listovej/balíkovej dobierky.
Dodanie trvá zvyčajne 1-3 dni od odoslania. V prípade, ak dodanie trvá dlhšie, prosím kontaktuje nás.

Balné a poštovné v rámci SR
Balný a poštovný poplatok v rámci SR účtujeme 3,50 € (nezávisle od výšky objednávky či spôsobu platby)
Pri objednávkach nad 70,00 € je balné a poštovné zdarma.

Balné a poštovné do ČR
Balný a poštovný poplatok do ČR účtujeme 5,00 € (nezávisle od výšky objednávky či spôsobu platby)
Akceptujeme len platbu vopred, t.j. bankovým prevodom alebo platbu kartou.

Fakturovanie tovaru
Faktúru k objednávke odosielame vo formáte .pdf ako prílohu k mailu o odoslaní objednávky, čím šetríme životné prostredie. Pokiaľ zákazník vyžaduje zaslanie faktúry v papierovej forme, oznámi túto skutočnosť v poznámke objednávky a bude mu pribalená v zásielke spolu s objednaným tovarom. V takomto prípade faktúry tlačíme na 100% recyklovaný nebielený papier:)

Záručná doba
Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri tovare uvedené inak, a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Vrátenie tovaru
Objednaný tovar možno taktiež vrátiť v zákonom stanovenej lehote do 7 dní od prevzatia tovaru a to bez udania dôvodu. Tento tovar nesmie byť opotrebovaný či poškodený a zákazník ho odosiela späť na našu adresu na vlastné náklady. Po prijatí vráteného tovaru bude zákazníkovi vrátená plná suma vráteného tovaru. Vzhľadom k tomu je nutné nás o vrátení tovaru vopred informovať.

Zrušenie objednávky
Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola odoslaná, čo najskôr nás prosím kontaktujte mailom alebo telefonicky a uveďte číslo Vašej objednávky.

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola odoslaná, ale už bola zaplatená (bankovým prevodom alebo kartou), čo najskôr nás prosím kontaktujte a uveďte číslo Vašej objednávky. Zaplatená suma Vám bude vrátená na Vami uvedené číslo účtu.

Zároveň si vyhradzujeme právo zrušiť Vašu objednávku na tovar, ak vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 15 dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.

Reklamovanie tovaru
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu, ktorú Vám zašleme emailom.

Po prijatí reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze na Váš účet. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky.

Predávajúci sa zaväzuje:
-dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene na základe objednávky zákazníka
-adekvátne zabaliť a odoslať tovar v dohodnutej lehote
-vystaviť faktúru ako daňový doklad k dispozícii na stiahnutie v prílohe emailu alebo v zákazníckom účte

Kupujúci sa zaväzuje:
-prevziať objednaný tovar
-zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu.

Prevádzkovateľ arkona.sk nenesie zodpovednosť za:
– oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom
– oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
– poškodenie zavinené doručovateľom; viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
– obsahovú náplň knihy, CD, DVD a podobných produktoch oficiálne vydaných vydavateľom

Každý zákazník svojou objednávkou zároveň vyjadruje súhlas s vyššie uvedenými obchodnými podmienkami.